Sotsiaalmeedia turunduse ABC

Kas sotsiaalmeedia haldamine tundub pigem tüütu kohustus kui kasulik turundusvahend? Õpi seda tegema targalt, süsteemselt ja tulemuslikult!

Koolituse eesmärk:

  • Anda osalejatele praktilised teadmised ja tööriistad, kuidas alustada või korrastada oma ettevõtte sotsiaalmeedia turundust nii, et see toetaks ärilisi eesmärke ja looks väärtust sihtrühmale.

Koolitusel kasutatav metoodika:

  • Koolitus on tegevuspõhine, hõlmates näiteid Eesti ettevõtetelt, lihtsaid tööriistu ja võimalust kohapeal proovida sisu loomist. Töö käigus kaardistame oma brändi häält ja sõnumeid, valime õiged kanalid ning loome esimese sisukava.

Koolituse tulemusel:

  • Mõistad, millist rolli mängib sotsiaalmeedia erinevates ärifaasis
  • Oskad valida sobivad kanalid (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok jne) oma sihtrühmale
  • Oskad koostada kaasahaaravat sisu ja planeerida postitusi
  • Koostad endale esmase sisukalendri järgmise 4 nädala jaoks

Koolituse ülesehitus:

  • 9.00–9.30 Saabumine ja networking
  • 9.30–9.45 Sotsiaalmeedia roll väikeettevõtte turunduses
  • 9.45–10.30 Kanalid, sihtrühmad ja sisu tüübid – mis töötab ja miks?
  • 10.30–10.40 Sirutuspaus
  • 10.40–11.25 Praktiline töö: sisukava koostamine ja postituse ideede loomine
  • 11.25–11.45 Korduma kippuvad vead ja nippide jagamine – mida teha teisiti juba homme?

Virgo Press

 

Olen üle 12 aasta tegev digiturunduses ja oman kogemust nii väikeste kui suurte ettevõtete turunduses ja turundusstrateegiate loomises. Täna olen Loovagentuur QR asutaja ja juht ning aitan teisi ettevõtteid turundusega.

Klientide tagasiside

Aitame Sul saavutada paremaid tulemusi.

Teeme Sinu ideed nähtavaks ja tulemused mõõdetavaks. Oleme siin, et pakkuda personaalset lähenemist ja lahendusi, mis viivad Sind eesmärkidele lähemale. Võta ühendust ja alustame teekonda eduni koos!

Küsi pakkumist!